dimecres, 17 d’octubre del 2012

Una imatge un tant primaveral

A la tercera pràctica de tics hem seguit emprant el GIMP, aquesta vegada hem fet una imatge d'allò més primaveral.

Hem agafat un prat com a fons principal de la imatge i a damunt d'aquest hem anat afegint imatges que teniem penjades a la uib digital. La primera imatge que hem afegit ha estat a la vegada que la professora anava explicant les passes, i ens ha sortit bastant bé. Les següents imatges ja no han anat tan bé, però ha estat una classe molt profitosa. ja que encara que no ens hagin sortit com volien hem après una mica més de com utilitzar el GIMP.

M'he instal·lat  el programa a casa a mem si podem solucionar el que vam fer a classe.

La veritat que m'està sorprenent força bé aquesta assignatura, sempre que he tengut qualque problema amb la informàtica he telefonat a amics i ells ho solucionaven sense jo tenir el més minim interès de com es solucionava el problema. Ara de cada vegada més veig que tal vegada no és tan difícil com em pens. I que jo en ser més del que em pensava, encara que em segueix costant moltíssim familiaritzar-me en segons quins programes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada