dilluns, 14 de gener del 2013

La nota del segon parcial

Vaig estudiar durant tota la setmana, entre treball i treball d'altres assignatures, i fent un material multimèdia per l'assignatura de tics, encara així no em va servir gaire per fer l'examen.

El dia del segon qüestionari vaig sortir abans de la feina per poder arribar d'hora, per sort no vaig trobar trànsit i una mica abans de les 16h ja era per la universitat. Vaig sortir bastant contenta d'aquesta prova, ja que tenia molt clar tot el que havia estudiat, inclús vaig demanar ajuda a amics que entenen de informàtica i me van resoldre un parell de dubtes. No esperava treure molta nota, però si aprovar, la meva sorpresa va ser el dia de publicació de les notes, vaig anar al meu apartat de qualificacions i sortia 4'4. Tanta sort que a partir del 4 fa mitja amb l'altre qüestionari en el que vaig treure un 5'6.

Esper poder anar a la revisió de l'examen i poder aprendre de les meves pròpies errades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada