divendres, 1 de febrer del 2013

Les pràctiques a l'escola

Sembla mentida però ja han passat quatre anys des de que vaig començar aquesta aventura a la uib de VULL SER MESTRA, tota una experiència de quatre anys molt enriquidora en molts de sentits.

Doncs ja arribat l'hora de fer pràctiques a l'escola, i les tics una vegada més tornen a estar presents, la meva tutora de pràctiques juntament amb l'escola han decidit que el treball de millora sigui l'art incorporant les noves tecnologies, tot un nou repte!! i experiències noves de les que estic desitjant gaudir. On ben segur que aprendre moltíssim.

Així que  una vegada més tendré l'oportunitat de seguir aprenent i desenvolupant destresses en l'àmbit de la tecnologia i veure com es desenvolupen els infants amb les TICS, tot i que he de dir que el projecte que vaig fer a l'assignatura de PAPI i de MITJANS i Rescursos Tec. en el Procés d'Ensenyament-Aprenentatge en la P.I em serviran de gran ajuda per dur a terme el projecte de millora.

Desitjar-me sort en aquesta nova etapa!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada