dilluns, 4 de febrer del 2013

Un viatge

Aquest cap de setmana he sortit de l'illa , i quan vaig arribar a l'aeroport l'avió arribava amb retràs, així que no em va quedar d'altre que seure i espera com molta gent que també havia d'agafar el mateix vol.

Una vegada asseguda em vaig treure el mòbil per avisar del retràs de l'avió, en aquell moment vaig pensar tanta sort del whatsapp que puc avisar al moment de que arribaré tard.

Després vaig aixecar el cap per mira l'entorn, m'agrada observar els diferents comportaments de la gent, la veritat que em sorprenen molts de comportaments, doncs vaig començar a mirar per tot arreu i si ara hagués de fer una estadística diria que quasi el 90% de les persones que estaven a l'aeroport estaven emprant un recurs tecnològic, gent que caminava xerrant amb uns auriculars, altres miraven impacients el seu mòbil, un senyor discutia en veu alta per telèfon fent saber a tots els presentes que estava fart de la seva feina, els infants amb iPads o portàtils que els pares havien encès per fer-lis més curta l'espera... així podria seguir una bona estona, anomenant gent que utilitzava aquests avanços tecnològics.

Va ser curiós veure a tanta quantitat de gent absorta dins el seu món a través de la informàtica i esperant resignats que el vol arribava tard, tan sols una persona va obrir un llibre de paper.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada